ProAction H490

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProAction H490 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

GVL1 23-07-2008
Geschreven voor: ProAction H490

Heb nu 6 maanden gebruik gemaakt van deze homebike, was tot nu toe tevreden.
Op dit ogenblik heb ik speling op de trapas en de hartslagmeting doet het slecht.
Het internet bedrijf waar ik deze besteld heb heeft na 18 dagen nog steeds niet geantwoord, hoe dit opgelost gaat worden (Vakantie?)

Liesbeth Huiberts 19-06-2007
Geschreven voor: ProAction H490

Sinds twee weken ben ik in het bezit van deze hometrainer en ben tot nu toe zeer tevreden over de aanschaf. Fietst zeer soepel en is nagenoeg geluidloos. Stevige stabiele fiets met prettig gelzadel en duidelijke display. Heb bewust gekozen voor een display zonder programma's. De naam ProAction is trouwens veranderd in BH Fitness. Ik heb de fiets niet zelf gemonteerd omdat de sportzaak waar ik hem heb gekocht 'm kant-en-klaar (gratis!) wilde afleveren. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een grote aanrader!